Lorem Ipsn gravida nibh vel velit auctor aliquet.Aenean sollicitudin, lorem quis bibendum auci elit consequat ipsutis sem nibh id elit

FOLLOW ME

TWITTER GPLUS FACEBOOK BEHANCE PINTEREST

ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ

Home  /  ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ

Ελπίζουμε να είστε ευχαριστημένοι με το Eikones 24 O.E. παραγγελία, αλλά σε περίπτωση που έχετε αλλάξει γνώμη ή εάν υπάρχει πρόβλημα με το προϊόν σας, ακολουθούν όλες οι πληροφορίες που χρειάζεστε για να κάνετε μια επιστροφή.


ΠΩΣ ΝΑ ΑΚΥΡΩΣΕΤΕ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΣΑΣ


Αγορά προϊόντων
Για να ακυρώσετε την παραγγελία σας, επικοινωνήστε με την ομάδα εξυπηρέτησης πελατών μας μέσω email andrew@eikones.gr
Εάν έχετε παραγγείλει προσαρμοσμένες εκτυπώσεις ή ρούχα προσαρμοσμένης εκτύπωσης και πρέπει να τα ακυρώσετε, επικοινωνήστε μαζί μας εντός 24 ωρών διαφορετικά μπορεί να έχουμε ήδη ξεκινήσει την παραγωγή. Καθώς οι προσαρμοσμένες εκτυπώσεις γίνονται κατόπιν παραγγελίας, δεν επιστρέφονται τα χρήματα εκτός εάν έχουμε κάνει κάποιο λάθος.
Τα μπλουζάκια και οι κουκούλες μας με προσαρμοσμένα στάμπες τυπώνονται κατόπιν ζήτησης και διατίθενται μόνο στο διαδίκτυο και στο κατάστημα. Εάν πρέπει να κάνετε μια επιστροφή, στείλτε τα πίσω σε εμάς χρησιμοποιώντας τις παρακάτω πληροφορίες. Ωστόσο, δεν μπορούμε να επιστρέψουμε ή να ανταλλάξουμε αυτά τα είδη εκτός εάν έχουν κατασκευαστικό ελάττωμα ή εάν έχουν εκτυπωθεί ειδικά για εσάς.


ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ ΓΙΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΟΣ
Εάν για οποιονδήποτε λόγο δεν είστε απόλυτα ευχαριστημένοι με την παραγγελία σας – είτε έχετε αλλάξει γνώμη είτε αποφασίσατε ότι απλά δεν σας αρέσει – θα σας προσφέρουμε ευχαρίστως επιστροφή χρημάτων ή ανταλλαγή εντός 30 ημερών από την αγορά. Εκτός αν πρόκειται για ένα ειδικά κατασκευασμένο αντικείμενο που έχετε παραγγείλει με τις δικές σας προδιαγραφές.
Σύμφωνα με τους κανονισμούς εξ αποστάσεως πωλήσεων, εάν αγοράζετε εμπορεύματα μέσω διαδικτύου ή μέσω τηλεφώνου, τα δικαιώματα καταναλωτή σας δίνουν το δικαίωμα σε πλήρη επιστροφή χρημάτων, εάν το ζητήσετε εγγράφως εντός 14 εργάσιμων ημερών από την παραλαβή των αντικειμένων σας. Αυτό περιλαμβάνει οποιαδήποτε χρέωση αποστολής αλλά δεν περιλαμβάνει το κόστος επιστροφής του προϊόντος.


Δυστυχώς, δεν μπορούμε να προσφέρουμε επιστροφή χρημάτων για προσαρμοσμένες εκτυπώσεις, εκτός εάν είναι ελαττωματικές ή έχουμε κάνει λάθος. Οι προσαρμοσμένες εκτυπώσεις εξαιρούνται καθώς γίνονται κατόπιν παραγγελίας.
Εάν υπάρχει κάποιο πρόβλημα με το προϊόν σας (αν κάναμε λάθος ή αν η παραγγελία σας φτάσει κατεστραμμένη) προσπαθήστε να μας ενημερώσετε αμέσως στέλνοντας email στο andrew@eikones.gr και θα κανονίσουμε την αντικατάσταση ή την επιστροφή χρημάτων για εσάς το συντομότερο όσο το δυνατόν.


ΠΩΣ ΝΑ ΕΠΙΣΤΡΕΦΕΤΕ ΤΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΟΣ
Εάν θέλετε να επιστρέψετε ολόκληρη ή μέρος της παραγγελίας σας, θα βρείτε ένα απόκομμα στο κάτω μέρος του δελτίου αποστολής στο δέμα σας. Συμπεριλάβετε το στη συσκευασία και στείλτε τα αντικείμενα πίσω σε εμάς στη διεύθυνση:

Εικονών 24 Ο.Ε
Νικολάου Πλαστήρα 7
Μαρούσι 151 24


Μόλις λάβουμε το προϊόν με το δελτίο επιστροφής, θα επεξεργαστούμε την επιστροφή χρημάτων, την αντικατάσταση ή την ανταλλαγή σας το συντομότερο δυνατό. Βεβαιωθείτε ότι έχετε επιστρέψει το προϊόν σε άψογη κατάσταση, στην αρχική του συσκευασία.
Εάν σας οφείλει επιστροφή χρημάτων, θα το εκδώσουμε χρησιμοποιώντας τα ίδια στοιχεία πληρωμής που χρησιμοποιήθηκαν για την αγορά των αντικειμένων. Στόχος μας είναι να επεξεργαστούμε όλες τις επιστροφές εντός 1-2 εβδομάδων, αλλά η επιστροφή χρημάτων μπορεί να χρειαστούν έως και 10 επιπλέον εργάσιμες ημέρες για να εμφανιστεί στον λογαριασμό σας, γι’ αυτό υπομένετε μαζί μας.

REFUND AND RETURNS POLICY

We hope you’re happy with your Eikones 24 O.E. order, but in case you’ve changed your mind, or if there’s a problem with your item, here’s all the information you need to make a return.

HOW TO CANCEL YOUR ORDER

Shop products

To cancel your order please contact our customer service team by email andrew@eikones.gr

If you’ve ordered custom prints or custom print clothing and need to cancel it, please contact us within 24 hours or we may have already started production. As custom prints are made to order, they are not refundable unless we have made an error.

Our custom print clothing t-shirts and hoodies are printed on demand, and only available both online and in store.. If you do need to make a return, please send it back to us using the information below. However, we cannot refund or exchange these items unless they have a manufacturing defect or if they have been specifically printed for you.

RETURNS POLICY FOR SHOP PRODUCTS

If for any reason you’re not entirely happy with your order – whether you have changed your mind or decided you just don’t like it – we’ll happily offer you a refund or exchange within 30 days of purchase.Unless it is a specially made item you have ordered with your own specification.

Under the Distance Selling Regulations, if you buy merchandise online or by phone, your consumer rights entitle you to a full refund if you request one in writing within 14 working days of receiving your items. This includes any delivery charge but does not include the cost of returning the item. 

Unfortunately we cannot offer a refund on custom prints unless they are faulty or we have made a mistake. Custom prints are exempt as they are made to order.

If there’s a problem with your item (if we’ve made a mistake, or if your order arrives damaged) please try to let us know immediately by emailing andrew@eikones.gr and we’ll arrange a replacement or refund for you as soon as possible.

HOW TO RETURN SHOP PRODUCTS

If you’d like to return all or part of your order, you’ll find a slip on the bottom of the delivery note in your parcel. Please include this in the package, and send the items back to us at:

Eikones 24 OE

Nikolaou Plastira 7

Marousi 151 24

Once we’ve received the item with the return slip, we’ll process your refund, replacement or exchange as quickly as possible. Please make sure you return the item in pristine condition, in its original packaging.

If you’re owed a refund, we’ll issue this using the same payment details that were used to purchase the items. We aim to process all returns within 1-2 weeks but the refund could take up to an additional 10 working days to show in your account, so please bear with us.